APSCF angajează Secretar General

Alianța ONG-urilor active în domeniul Protecției Sociale a Copilului și Familiei (APSCF) anunță concurs pentru funcția vacantă de Secretar General.

ATRIBUȚII ȘI RESPONSABILITĂȚI

  • Asigurarea managementului Secretariatului APSCF
  • Coordonarea implementării proiectelor/ programelor APSCF
  • Identificarea oportunităţilor de finanţare şi elaborarea/scrierea proiectelor
  • Elaborarea cadrelor de monitorizare și evaluare pentru propunerile de proiecte dezvoltate
  • Monitorizarea implementării proiectelor și realizarea indicatorilor
  • Elaborarea planului anual de activitate a organizației și coordonarea implementării acestuia
  • Elaborarea rapoartelor de implementare a proiectelor, conform cerințelor (periodicitate și format) partenerilor de dezvoltare
  • Elaborarea rapoartelor de activitate a organizației
  • Gestionarea bugetului și activităților Proiectelor în conformitate cu procedurile interne ale APSCF și condițiile partenerilor de dezvoltare
  • Planificarea, monitorizarea și evaluarea proiectului/proiectelor, precum și planificarea și organizarea activităților relevante postului
  • Monitorizarea implementării Planului Strategic al APSCF şi asistarea membrilor Consiliului Coordonator (CC) APSCF şi a membrilor APSCF în implementarea acestuia
  • Asigurarea şi menţinerea dialogului cu partenerii APSCF, precum structuri guvernamentale, parteneri de dezvoltare/finanțatori, organizaţii şi structuri naţionale şi internaţionale
  • Elaborarea Avizelor/documentelor de poziției ale organizației cu privire la documente de politici (Legi, Regulamente, etc.)
  • Coordonarea procesului de organizare şi protocolare a Adunărilor Generale ale APSCF şi a şedinţelor CC APSCF
  • Reprezentarea organizației în cadrul diverselor evenimente și Platforme de profil
  • Monitorizarea implementării deciziilor, hotărârilor, declaraţiilor, etc. adoptate de Adunarea Generală și CC APSCF
  • Aprobarea Regulamentelor interne și Instrucțiunilor interne ale APSCF
  • Coordonarea implementării campaniilor de advocacy
  • Coordonarea organizării evenimentelor precum: ateliere de lucru, mese rotunde, conferințe, training-uri etc.
  • Coordonarea și comunicarea cu experții contractați de organizație
  • Gestionarea mijloacelor ASPCF, executarea tranzacțiilor și semnarea contractelor, emiterea de procuri, deschiderea conturilor bancare, semnarea alte documente financiare etc.

FORMARE, ABILITĂȚI ȘI CALITĂȚI PERSONALE

  • studii superioare în științe socio-umane (ex: sociologie, educație, psihologie, jurnalism);
  • minim 4 ani de experiență profesională în managementul proiectelor în domeniul social și educațional;
  • experiență în sectorul asociativ;
  • abilități bune de formulare, implementare, monitorizare și evaluare a proiectelor;
  • cunoaștere bună a managementului bazat pe rezultate;
  • cunoașterea avansată a limbilor engleză și română;
  • abilități de a opera cu pachetul Microsoft Office (Word, Excel, Power Point etc.);
  • capacități avansate de organizare și management al informațiilor, de elaborare, inclusiv redactare, a documentelor;
  • capacitate de realizare a sarcinilor, de organizare a timpului, de respectare a termenelor-limită;
  • abilități analitice;
  • abilități avansate de comunicare;
  • capacitate de a lucra în echipă și individual;
  • capacitate de generare a soluțiilor;
  • sensibilitate la problemele copiilor și familiilor;
  • dinamism, spirit de cooperare;
  • responsabilitate, disciplină, corectitudine și seriozitate;
  • angajament pentru muncă flexibilă în timp (orientare spre realizarea obiectivelor);
  • rezistență pentru activitate în condiții și situații de stres;
  • disponibilitate pentru deplasări periodice în teren (pe teritoriul țării, dar și la nivel internațional).

RELAȚII CONFORM ORGANIGRAMEI

Secretarul General se subordonează Consiliului Coordonator al APSCF.

Poziția este full-time (8 ore).

APSCF OFERĂ

  • oportunități de dezvoltare profesională;
  • oportunități de a interacționa și lucra cu experți versați în domeniul social și educațional;
  • condiții de muncă bune;
  • remunerare motivantă și alte facilități.

Persoanele interesate vor expedia CV-ul actualizat și scrisoarea de motivare la adresa electronică: office@aliantacf.md, cu mențiunea “Angajare – Secretar General”, până la  14.02.2021.

Doar persoanele preselectate vor fi invitate la interviu.