Alianța ONG-urilor active în domeniul Protecției Sociale a Copilului și Familiei (APSCF) anunță concurs pentru funcția vacantă de Secretar General.
ATRIBUȚII ȘI RESPONSABILITĂȚI
- Asigurarea managementului Secretariatului APSCF
- Coordonarea implementării proiectelor/ programelor APSCF
- Identificarea oportunităţilor de finanţare şi elaborarea/scrierea proiectelor
- Elaborarea cadrelor de monitorizare și evaluare pentru propunerile de proiecte dezvoltate
- Monitorizarea implementării proiectelor și realizarea indicatorilor
- Elaborarea planului anual de activitate a organizației și coordonarea implementării acestuia
- Elaborarea rapoartelor de implementare a proiectelor, conform cerințelor (periodicitate și format) partenerilor de dezvoltare
- Elaborarea rapoartelor de activitate a organizației
- Gestionarea bugetului și activităților Proiectelor în conformitate cu procedurile interne ale APSCF și condițiile partenerilor de dezvoltare
- Planificarea, monitorizarea și evaluarea proiectului/proiectelor, precum și planificarea și organizarea activităților relevante postului
- Monitorizarea implementării Planului Strategic al APSCF şi asistarea membrilor Consiliului Coordonator (CC) APSCF şi a membrilor APSCF în implementarea acestuia
- Asigurarea şi menţinerea dialogului cu partenerii APSCF, precum structuri guvernamentale, parteneri de dezvoltare/finanțatori, organizaţii şi structuri naţionale şi internaţionale
- Elaborarea Avizelor/documentelor de poziției ale organizației cu privire la documente de politici (Legi, Regulamente, etc.)
- Coordonarea procesului de organizare şi protocolare a Adunărilor Generale ale APSCF şi a şedinţelor CC APSCF
- Reprezentarea organizației în cadrul diverselor evenimente și Platforme de profil
- Monitorizarea implementării deciziilor, hotărârilor, declaraţiilor, etc. adoptate de Adunarea Generală și CC APSCF
- Aprobarea Regulamentelor interne și Instrucțiunilor interne ale APSCF
- Coordonarea implementării campaniilor de advocacy
- Coordonarea organizării evenimentelor precum: ateliere de lucru, mese rotunde, conferințe, training-uri etc.
- Coordonarea și comunicarea cu experții contractați de organizație
- Gestionarea mijloacelor ASPCF, executarea tranzacțiilor și semnarea contractelor, emiterea de procuri, deschiderea conturilor bancare, semnarea alte documente financiare etc.
FORMARE, ABILITĂȚI ȘI CALITĂȚI PERSONALE
- studii superioare în științe socio-umane (ex: sociologie, educație, psihologie, jurnalism);
- minim 4 ani de experiență profesională în managementul proiectelor în domeniul social și educațional;
- experiență în sectorul asociativ;
- abilități bune de formulare, implementare, monitorizare și evaluare a proiectelor;
- cunoaștere bună a managementului bazat pe rezultate;
- cunoașterea avansată a limbilor engleză și română;
- abilități de a opera cu pachetul Microsoft Office (Word, Excel, Power Point etc.);
- capacități avansate de organizare și management al informațiilor, de elaborare, inclusiv redactare, a documentelor;
- capacitate de realizare a sarcinilor, de organizare a timpului, de respectare a termenelor-limită;
- abilități analitice;
- abilități avansate de comunicare;
- capacitate de a lucra în echipă și individual;
- capacitate de generare a soluțiilor;
- sensibilitate la problemele copiilor și familiilor;
- dinamism, spirit de cooperare;
- responsabilitate, disciplină, corectitudine și seriozitate;
- angajament pentru muncă flexibilă în timp (orientare spre realizarea obiectivelor);
- rezistență pentru activitate în condiții și situații de stres;
- disponibilitate pentru deplasări periodice în teren (pe teritoriul țării, dar și la nivel internațional).
RELAȚII CONFORM ORGANIGRAMEI
Secretarul General se subordonează Consiliului Coordonator al APSCF.
Poziția este full-time (8 ore).
APSCF OFERĂ
- oportunități de dezvoltare profesională;
- oportunități de a interacționa și lucra cu experți versați în domeniul social și educațional;
- condiții de muncă bune;
- remunerare motivantă și alte facilități.
Persoanele interesate vor expedia CV-ul actualizat și scrisoarea de motivare la adresa electronică: office@aliantacf.md, cu mențiunea “Angajare – Secretar General”, până la 14.02.2021.
Doar persoanele preselectate vor fi invitate la interviu.